Despre mine

Fotografia mea
Mangalia, Constanta, Romania
Sunt un simplu om căruia i s-a dat FAVOAREA să fie copilul lui Dumnezeu! Am fost creată ca să-I aduc Regelui Regilor laudele mele, să-I aduc închinarea mea. Sunt pusă deoparte să-I slujesc Domnului și e cea mai mare onoare pt mine să fiu un închinător al Său! Laudele Îi aparțin numai Lui!

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Scrisoarea unei mame...

...cu dedicatie pentru fiii mei:)



Drag copil, daca ai fi langa mine, te-as imbratisa, dar nu esti asa ca iti dau o imbratisare imaginara...Azi e o zi mare pentru mine, o zi de jertfa de multumire. Am o gramada de motive sa-I multumesc lui Dumnezeu... Pentru toate minunile pe care le-a facut in viata mea-astazi e o zi de aducere aminte!
Domnul e mare si bun, Isi implineste cu credinciosie promisiunile! TU, esti una dintre minuni! Pentru tine vreau sa multumesc Domnului...pentru ca existi, pentru ca ai aparut in viata mea, pentru ca Domnul mi-a dat posibilitatea sa te iubesc si sa vad cum te duce acolo unde esti chemat, sa vad iubirea Domnului cum se rasfrange asupra unui copil al Sau. Ii multumesc pentru zambetul tau, pentru inima ta buna, pentru ca bucura inima mea de mama de fiecare data cand te inalta, cand iti aseaza masa in fata potrivnicilor, cand te scapa de uriasi...cand te duce pe inaltimile Lui, cand te poarta prin credinta pe Bratul Sau atunci cand treci prin incercari. Ii multumesc ca nu e lacrima sau suspin de-al tau pe care sa nu-l stie si sa nu te mangaie, ba mai mult, daca ai avea potentialul, ai vedea ca orice lacrima de-a ta, se contopeste cu cea a Domnului si se transforma in margaritare de iubire, si ca pe El il doare mai tare decat pe tine, ca sta aplecat asupra ta si sufla peste tine alinare sfanta, ca sufletul tau sa cunoasca bucuria din nou!...Si atunci cand razi , El rade cu tine si cerurile tresalta! Te-ai uitat vreodata la nori sa vezi ce dans frenetic iti ofera pe muzica rasului tau??? Si asta pentru ca cerurile, constelatiile se bucura de creatia Domnului, sa iti arate cat de pretios esti copil!!!!!!!!
Cum sa nu-i multumesc Domnului pentru ca a creat o fiinta ca tine? AZI, daca vrei, indiferent ce va veni sau crezi tu ca va veni, poti alege sa-i multumesti lui Dumnezeu pentru ceea ce esti in El! Si eu zic..."ca te-a facut o faptura asa de minunata!" Esti creat sa fii un campion, sa fii un invingator in toate circumstantele vietii...si secretul tau, este ca ai o inima predata Lui! fii binecuvantat copilul meu!
semneaza: mama:)

Un comentariu:

  1. :)))...Bibevuvantata esti tu intre toate femeile pamantului. Cu respect si admiratie eu, flor

    RăspundețiȘtergere