Despre mine

Fotografia mea
Mangalia, Constanta, Romania
Sunt un simplu om căruia i s-a dat FAVOAREA să fie copilul lui Dumnezeu! Am fost creată ca să-I aduc Regelui Regilor laudele mele, să-I aduc închinarea mea. Sunt pusă deoparte să-I slujesc Domnului și e cea mai mare onoare pt mine să fiu un închinător al Său! Laudele Îi aparțin numai Lui!

vineri, 12 martie 2010

Te-aș strânge...






















Mi-e sufletul străpuns pe crucea Așteptării.

Se scurg secunde din etern
Pe un Cadran de lut...
Cât te-aș iubi!!!!
Și nefiresc te-aș strânge
La piept. De m-ai lăsa, aș fi a ta
De tot!

Se trece ceru-n falduri
Și curcubee trec...
Ziua petrece noaptea
apoi, se întâlnesc...
Și trec furtuni și stoluri
Și Ierni și Primăveri.
Mi-e sufletul plămada viselor
Din anii mei...

Și clipele aleargă pe un Cadran
De lut.
Îmi trece Primăvara
Și tot aștept.
Aștept!
Din noapte, apar zorii
Frumoasei dimineți.
Cât te-aș iubii!!!!
De m-ai lăsa,
Te-aș strânge nefiresc...
La piept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu