Despre mine

Fotografia mea
Mangalia, Constanta, Romania
Sunt un simplu om căruia i s-a dat FAVOAREA să fie copilul lui Dumnezeu! Am fost creată ca să-I aduc Regelui Regilor laudele mele, să-I aduc închinarea mea. Sunt pusă deoparte să-I slujesc Domnului și e cea mai mare onoare pt mine să fiu un închinător al Său! Laudele Îi aparțin numai Lui!

miercuri, 28 aprilie 2010

Meditaţie...


















Să Te întreb?
Îmi stă cuvântul pe buze dar dinainte
Tu mi-ai ştiut gândul...
DE CE?
Eşti TU, Acela, în care se loveşte?
Sau
Chiar Tu Însuţi Te pui împotrivă?
Ispitire...
Capăt de pod, Capăt de drum, Capăt de viaţa...Capăt!
Capăt Favoare, un nou început,
Bucurie să Capăt într-o nouă viaţă...Tot Capăt!
Şi între substantivul"capăt" şi " a căpăta",
Îmbietorul verb,
Eu trebuie să-ALEG!
Capăt? sau Să Capăt?
Şi mă gândesc...
Tu ai un PLAN! Îndurările NU sunt la Capăt!
Ai spus că Te-ngrijeşti de toate.
Gânduri de Pace
Nu de nenorocire, AI.
Ca să îmi dai nădejde
Şi-un VIITOR să CAPĂT!
"Căci Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde."-Ieremia 29:11

imagine: http://bucharestcity.olx.ro/meditatie-desen-pictura-sculptura-iid-56448112

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu