Despre mine

Fotografia mea
Mangalia, Constanta, Romania
Sunt un simplu om căruia i s-a dat FAVOAREA să fie copilul lui Dumnezeu! Am fost creată ca să-I aduc Regelui Regilor laudele mele, să-I aduc închinarea mea. Sunt pusă deoparte să-I slujesc Domnului și e cea mai mare onoare pt mine să fiu un închinător al Său! Laudele Îi aparțin numai Lui!

miercuri, 21 aprilie 2010

Te laud!















Te laud.
Mi-e inima de gheaţă şi lacrimile sunt ţurţuri pe streaşină...
Azi, meteorologii,
Anunţă furtună pe marea Sufletului meu.
Vântul,
creşte în intensitate şi ploile...
Ploile mă pustiesc pe dinăuntru.
...Te laud.
Gândurile mă bat, cuvintele mă pălmuiesc.
Intenţiile mă-njunghie în coastă.
Mă scuipă ura...
Dispreţul mă batjocoreşte.
În jurul meu e vacarm.
Invidia mă târăşte necruţătoare şi bârfa îmi biciuie spinarea...
eu...
Te laud!
Surprinzător,
Prietenii m-au părăsit.
Şi-au pus mâna la gură, uimiţi,
Şi au fugit.
Şi-au închis casele, şi-au tras obloanele
...sunt îngroziţi, nu pot să înţeleagă Durerea...
Şi eu gândeam în sinea mea...
"Prietenul adevărat iubeşte oricând şi în nenorocire ajunge ca un frate"...dar eu,
Te laud!
Târziu, Te-am auzit...
"S-a isprăvit!"
Neputincios, cu suflet gol, pierdut, batjocorit, zdrobit...eu mă ridic
Cu voce tare strig:
Te laud!!!!!!
Căci Tu vei termina ce pentru mine-ai început! Te laud!
Oricât ar fi de grea furtuna mea,
Eu strig din ea
Te laud, Doamne!
Te laud!

3 comentarii: